Kirja-peli-joulua!

Kirjasto kiinni ja kirjastolaiset makaa sohvalla, lukee ja syö suklaata???

Totta vai tarua?

Tämä joulu oli siitä erittäin harvinainen, että sain vain KAKSI kirjaa!!!! Kumpaakaan minulla ei ennen ollut 🙂

1. Marleena Ansio: Ilopilleri

2. Laila Hirvisaari: Pihkovan kellot

WAU! Toisen olen jo lukenut ja se ei ole alimmainen.

Olen silti lukenut. Vähän, sillä olen nukkunut ja pelanut lautapelejä! Lautapelit ovat olleet nyt tämän joulun kovin juttu. Ei riittänyt, että joulupukki kantoi meille Menolippu -Eurooppa-pelin ja Salatut Elämät-pelin, sillä me ostimme vielä joulupäivänä sopuhintaan Trivial Pursuit Deluxen!

Salatut Elämät olen suosiolla jättänyt nuoremmille, sillä häviöni olisi taattu. Vaikka en oo haka muissakaan peleissä. Kaikki olen hävinnyt, mutta nauttinut pelaamisesta.

Nyt kun olen yksin kotona, voin mennä sohvalle lukemaan 🙂

Jätä kommentti